»Z nakupom vsake knjige v teh res zagamanih časih namreč hkrati tudi aktivno podprejo slovensko založništvo ter pokažejo, da jim je mar za preživetje slovenske knjige.«
»Že bežen sprehod med panojih, na katerih je približno 3000 knjig, nas prepriča, da se nam žetve ni treba sramovati, saj si je slovenska knjiga upravičeno zagotovila ugledno mesto tudi v tujini.«
»Slovenec do zadnjega ne bo dovolil, da bi knjiga propadla. S knjigo v roki kot z nekakšnim slovenskim grbom Slovenec z optimizmom v srcu pa z upanjem v prihodnost gre naprej z vsem veseljem svojemu nacionalnemu obstoju naproti.«
»Ko se v založniških krogih pogovarjamo o nujnosti takšne kampanje, je v širši okolici večkrat slišati, da se moramo pač prilagoditi spremembam, ki se dogajajo tudi z novimi tehnologijami in z njimi povezanimi spremembami.«
»Knjiga je gotovo artikel, ki ga zlahka kupiš prek spleta. Bistveno lažje kot oblačilo. Knjiga je klasičnega formata, o njej si lahko prej nekaj preberem. V času zaprtih knjigarn in splošnih knjižnic se je spletno nakupovanje knjig povečalo povsod. Upam, da v času knjižnega sejma še bolj in bomo založniki vsaj približno nadomestili primanjkljaj zaradi covida-19.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju